شبکه ای نوع 2

لیست

رهبران و مدیران

مدیرعامل در برابر زمان

نویسندگان: ادی اگنیشسمیزان درخواست‌ها و پیچیدگی هدایت یک کمپانی، دیوانه‌کننده است. مدیرعامل هم بر بخش‌ها و هم بر دستورکار واحدهای مختلف کسب‌وکار نظارت می‌کند و به گستره‌ای از نمایندگان، ذی‌نفعان، مشتریان، کارکنان، هیئت‌مدیره، رسانه‌ها و دولت پاسخگو است. و ازآنجایی‌که مدیرعامل‌ها ربات نیستند، آن‌ها هم باید برای خانواده، دوستان، ورزش و سایر علائق غیرکاری‌شان وقت […]

زنان و کسب و کار

زنان از کم‌اهمیت دانستن اختلاف جنسیتی سود می‌برند!

نویسندگان: نیکول تورساشلی مارتین که به زودی در استنفورد استاد تمام خواهد شد و کاترین فیلیپس پروفسور دانشگاه کلمبیا، از افرادی خواستند تا نظر خود را مورد جملات مختلف مربوط به اهمیت تفاوت‌های جنسیتی بیان کنند. آن‌ها دریافتند که زنانی که بر همسانی زنان و مردان تمرکز دارند (نابینایی جنسیتی)، قدرت و اعتماد‌به‌نفس بیشتری نسبت […]

استراتژی و اجرا

مدیرعامل لیوای اشتراوس درباره‌ی بازگرداندن یک برند نمادین به مسیر رشد و تعالی می‌گوید

نویسندگان: چیپ برگمن آدم برندها هستم. ۲۸ سال را در بخش مدیریت برند پراکتر اند گمبل گذراندم. پروژه‌ی تصاحب ۵۷ میلیارد دلاری ژیلت توسط پراکتر اند گمبل را هدایت کردم و سپس شش سال به اداره‌ی همان بخش پرداختم – یکی از پرسودترین بخش‌های کمپانی بود. این توافقی بود که خیلی به چشم آمد، بنابراین […]

رهبران و مدیران

مدیرعامل‌ها چگونه زمان را مدیریت می‌کنند

نویسندگان: مایکل پورتر, نیتین نوریازمان کمیاب‌ترین منبعی است که رهبران در اختیار دارند. بخشی که این زمان به آن تخصیص داده می‌شود، اهمیت دارد – خیلی زیاد!   در واژه‌نامه‌ی مدیریت، مدیرعامل معادل با چکیده‌ی رهبری است. بااین‌حال و در عین غافلگیری، اطلاعات بسیار اندکی درباره‌ی این مسئولیت منحصربه‌فرد وجود دارد. درحالی‌که مدیرعامل‌ها قدرت اصلی […]

ناوبری
دیده شده

اخیرا دیده شده

Close

مشاهده سریع

Close

دسته بندی ها

سبد خرید من

Close