زمان بندی از رونمایی محصولات جدید

نویسندگان: آمالش شارما, الوک سابو, وی کومارفاصله بهتر، موجب بهبود آموزش می‌شود. قبل از آنکه از محصول جدیدی رونمایی کنید، زمانی را برای یادگیری از تجارب آخرین رونمایی‌تان در نظر بگیرید. در ابتدای پاییز امسال، و طبق رسم هر سال، اپل یک یا چند آیفون جدید خود را معرفی می‌کند؛ یک مراسم رونمایی در بین […]

بخش ایده بان مجله کسب و کار هاروارد، به بررسی برخی از جدیدترین تحقیقات حوزه مدیریت و کسب و کار می پردازد و بصورت مختصر آنها را معرفی می کند. در ادامه مقالات مورد بررسی در شماره جولای-آگوست 2018 مجله را با هم مرور می کنیم. بازاریابی؛ سازگاری با مشتری، رضایت و سود به همراه […]

مدیریت زمان برای مدیران عامل

نویسندگان: ادی اگنیشسمیزان درخواست‌ها و پیچیدگی هدایت یک کمپانی، دیوانه‌کننده است. مدیرعامل هم بر بخش‌ها و هم بر دستورکار واحدهای مختلف کسب‌وکار نظارت می‌کند و به گستره‌ای از نمایندگان، ذی‌نفعان، مشتریان، کارکنان، هیئت‌مدیره، رسانه‌ها و دولت پاسخگو است. و ازآنجایی‌که مدیرعامل‌ها ربات نیستند، آن‌ها هم باید برای خانواده، دوستان، ورزش و سایر علائق غیرکاری‌شان وقت […]

شکاف جنیستی در محیط کاری

نویسندگان: نیکول تورساشلی مارتین که به زودی در استنفورد استاد تمام خواهد شد و کاترین فیلیپس پروفسور دانشگاه کلمبیا، از افرادی خواستند تا نظر خود را مورد جملات مختلف مربوط به اهمیت تفاوت‌های جنسیتی بیان کنند. آن‌ها دریافتند که زنانی که بر همسانی زنان و مردان تمرکز دارند (نابینایی جنسیتی)، قدرت و اعتماد‌به‌نفس بیشتری نسبت […]

مدیرعامل لیوای اشتراوس درباره‌ی بازگرداندن یک برند نمادین به مسیر رشد و تعالی می‌گوید

نویسندگان: چیپ برگمن آدم برندها هستم. ۲۸ سال را در بخش مدیریت برند پراکتر اند گمبل گذراندم. پروژه‌ی تصاحب ۵۷ میلیارد دلاری ژیلت توسط پراکتر اند گمبل را هدایت کردم و سپس شش سال به اداره‌ی همان بخش پرداختم – یکی از پرسودترین بخش‌های کمپانی بود. این توافقی بود که خیلی به چشم آمد، بنابراین […]

نویسندگان: مایکل پورتر, نیتین نوریازمان کمیاب‌ترین منبعی است که رهبران در اختیار دارند. بخشی که این زمان به آن تخصیص داده می‌شود، اهمیت دارد – خیلی زیاد!   در واژه‌نامه‌ی مدیریت، مدیرعامل معادل با چکیده‌ی رهبری است. بااین‌حال و در عین غافلگیری، اطلاعات بسیار اندکی درباره‌ی این مسئولیت منحصربه‌فرد وجود دارد. درحالی‌که مدیرعامل‌ها قدرت اصلی […]

What Do CEOs Actually Do?

نویسندگان: مایکل پورتر, نیتین نوریادرحالی‌که می‌دانیم رهبران شرکت‌ها سرشان خیلی شلوغ است، اما به طرز غافلگیرکننده‌ای اطلاعات اندکی نسبت به فعالیت‌های روزمره‌شان داریم. به‌منظور پر کردن این خلأ، در سال ۲۰۰۶، مایکل پورتر و نیتین نوریا که از اساتید دانشکده‌ی کسب‌وکار هاروارد هستند، از شرکت‌کنندگان در «کارگاه مدیرعامل جدید» خواستند که به مدت ۱۳ هفته، […]

نویسندگان: دنیل مک‌گین, سارا هیگینزتام جنتیله ۲۰ سال به‌عنوان مدیر جنرال الکتریک کار کرد تا اینکه به‌عنوان مدیرعامل اسپیریت ایروسیستمز که یک تامین‌کننده‌ی ۷ میلیارد دلاری صنایع هوایی است، انتخاب شد. هفت ماه پس از پذیرش این شغل در سال ۲۰۱۷، جنتیله و دستیارش در قالب مطالعه‌ی دانشکده‌ی کسب‌وکار هاروارد، ۱۳ هفته زمانشان را رصد […]

آیا کارکنانتان احساس محترم بودن دارند؟

نویسندگان: کریستی راجرزبه کارکنان نشان دهید که ارزشمندند، کسب‌وکارتان شکوفا خواهد شد. وقتی از کارکنانتان می‌پرسید که چه چیزی بیشترین اهمیت را برای آن‌ها دارد، غالبا حس محترم بودن در صدر فهرست جای می‌گیرد. در پژوهش جدیدی که توسط کریستین پوراث از دانشگاه جرج‌تاون و بر روی نزدیک به ۲۰ هزار نیروی کار در سرتاسر […]

یکی دیگر از عواید گوناگونی (تنوع نیروی انسانی)

نویسندگان: پل گامپرز, سیلپا کووالیمی‌دانیم که تیم‌های ناهمگن تصمیمات بهتری را اتخاذ می‌کنند. یک مطالعه‌ی جدید نشان می‌دهد که آن‌ها سرمایه‌گذاری‌های بهتری هم انجام می‌دهند. وقتی مدیران و محققان درباره‌ی تاثیرات گوناگونی بر سازمان‌‌ها و تیم‌ها سخن می‌گویند، معمولا به اثراتی که بر دقت و هدفمندی جمع، تفکر تحلیلی و نوآوری‌شان می‌گذارد اشاره می‌کنند. اما محققین […]